پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,پروژه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,مقاله تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6-  آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-     آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-           چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-            آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-           نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44          فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع  78

  • مقاله هویت و بررسی بحران هویت و دلایل آن

    اهمیت هویت در زندگی بشری,بنیان های هویتی,دانلود مقاله هویت,سیر تحولات هویتی,عوامل اساسی خلق هویت,مقاله بحران هویت,مقاله هویت و بررسی بحران هویت و دلایل آن دانلود فایل قسمتهایی از متن: چکیده: در این متن سعی خواهد شد پیرامون هویت ، تعاریف…

  • مقاله مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران

    مقاله مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران دانلود فایل مقاله مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران بخشهایی از متن: غذای پیش از مسابقه راجدی بگیرید در آماده سازی ورزشکار برای شرکت در مسابقات ، ضروری است که او غذایی را…

  • کیفیت ارائه خدمات بر روی پروتکل های مسیریابی در شبکه های اقتضایی متحرک

    پروتکل های مسیریابی,شبکه های اقتضایی متحرک,کیفیت ارائه خدمات,کیفیت ارائه خدمات بر روی پروتکل های مسیریابی در شبکه های اقتضایی متحرک دانلود فایل شبكه های اقتضایی ( Ad Hoc ) نمونه ی نوینی از شبكه های مخابراتی بی سیم هستند كه…

  • کارآفرینی تاسیس شرکت

    تاسیس شرکت,شرکت,کارآفرینی تاسیس,کارآفرینی تاسیس شرکت دانلود فایل کارآفرینی تاسیس شرکت مقدمه : یكی از پیامدهای مهم تحولات سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی 20 سال گذشته در ایران عدم كنترل رشد جمعیت بوده است . به گونه ای كه نرخ رشد…

  • طرح توجیهی تولید چسب سنگ

    طرح توجیهی تولید چسب سنگ دانلود فایل طرح توجیهی تولید چسب سنگ این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :  معرفی محصول مشخصات کلی محصول شماره تعرفه گمرکی شرایط واردات استانداردهای ملی وجهانی قیمت تولید داخلی و جهانی محصول موارد…

  • ساهاجا یوگا

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق در مورد ساهاجا یوگا,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,ساهاجا یوگا,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل مدیتیشن مدیتیشن شامل چند دقیقه نشستن در سکوت است تا به بدن…

  • روستاها در خوزستان

    روستاها در خوزستان دانلود فایل روستاها در خوزستان  نظام استقرار - شكل بافت روستاهای نو كوچه ها مراكز تجمع در استان خوزستان در دو منطقة كوهستان و جلگه قواعد متفاوتی نظام استقرار روستا را تبیین می كنند. همواری سطح جلگه…

  • مقاله الكتریسیته

    مقاله الكتریسیته دانلود فایل مقاله الكتریسیته فهرست:تاریخچه.................................سیر تحول ورشد...........................منشا الكتریسیته.........................قانون بقاى بار الكتریكى.................الكتریسیته جارى.........................الكتریسیته مثبت و منفى..................الكتروفور...............................قانون كولن..............................جریان الكتریكى..........................قانون القاى فارادى......................منابع ..................................//////////////////////////////////بخشهایی از متن:الکتریسیتهدید کلیتاریخچهعلم الکتریسیته به دوران باستان بر می‌‌گردد و تاریخ دقیق آن مشخص نیست. اما برخی تولد…

  • پروژه کارآفرینی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی

    پروژه کارآفرینی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی,پروژه کارافرینی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی,توجیه اقتصادی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی,دانلود پروژه گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی,دانلود کارآفرینی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی,طرح توجیه فنی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی,طرح توجیهی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی,قطعات,کارآفرینی گالوانیزاسیون گرم قطعات…

  • تحقیق بررسی سوخت هسته ای و فرآیند آن

    پروژه بررسی سوخت هسته ای و فرآیند آن,تحقیق بررسی سوخت هسته ای و فرآیند آن,دانلود تحقیق بررسی سوخت هسته ای و فرآیند آن,مقاله بررسی سوخت هسته ای و فرآیند آن دانلود فایل [2]

  • تحقیق كشف معادن مس با توجه به اهمیت کانه مس و کاربرد وسیع آن در صنایع متفاوت

    تحقیق كشف معادن مس با توجه به اهمیت کانه مس و کاربرد وسیع آن در صنایع متفاوت,كشف معادن مس با توجه به اهمیت کانه مس و کاربرد وسیع آن در صنایع متفاوت دانلود فایل فصل اول كلیات 1-1- مقدمه در…

  • عوامل مؤثر بر یادگیری مربوط به درس تمرین معلمی

    عوامل مؤثر بر یادگیری,عوامل مؤثر بر یادگیری مربوط به درس تمرین معلمی,مربوط به درس تمرین معلمی دانلود فایل [1]

  • پاورپوینت فرانوگرایی در سازمان

    پاورپوینت فرانوگرایی در سازمان,پست مدرنیسم اصولی و پست مدرنیسم بازسازی‌گرا,تفاوتهای سازمانهای مدرن و پست‌مدرن در متغیرهای سازمانی,دانلود پاورپوینت فرانوگرایی در سازمان,دگرگونیهای به وقوع پیوسته در پارا‌دایم‌های رشته‌های علمی,سازمانهای نوگرا در مقابل فرانوگرا,ظهور اندیشه‌های پسانوگرایانه,محورهای مطالعه رهبری فرانوین,مدیریت فرانوگرا دانلود فایل…

  • پایان نامه مدیریت و محافظت از شبكه های كامپیوتر

    پایان نامه مدیریت و محافظت از شبكه های كامپیوتر دانلود فایل پایان نامه  مدیریت و محافظت از شبكه های كامپیوتر چكیده ................................................................................................. A بخش اول:مدیریت شبكه های كامپیوتر ........................................................ 1 مقدمه .................................................................................................. 2   مقدمات یك شبكه .................................................................................. 2  …

  • پایان نامه بررسی فقهی و حقوقی ماهیّت عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی مصوب 1392

    پایان نامه بررسی فقهی و حقوقی ماهیّت عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 دانلود فایل پایان نامه بررسی فقهی و حقوقی ماهیّت عفو متهمان و محکومان در قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 چکیده گر چه در…

  • مقاله آتشفشان ها

    مقاله آتشفشان ها دانلود فایل قسمتهایی از متن: داستان آتشفشان قدرت و ماهیّت غیر غابل پیش بینیِ آتشفشان، آن را به نیرویی طبیعی تبدیل می کند که بسیار خطرناک، ولی در عین حال ، زیبا وتماشایی است . سوراخی در…

  • مقاله مقدمه ای بر تفکر سیستمی

    مقاله مقدمه ای بر تفکر سیستمی دانلود فایل بخشهایی از متن: مشکلات جوامع انسانی و سازمانها روز به روز پیچیده تر و حل آنها نیازمند تفکر بهتر است . موارد فراوانی وجود دارد که تلاش مدیران و مسئولان برای حل…

  • طراحی سیستم ارائه نوبت جهت امور بانکی

    طراحی سیستم ارائه نوبت جهت امور بانکی دانلود فایل طراحی سیستم ارائه نوبت جهت امور بانکی دراین پروژه یک کلید برای مشتری قرار دارد که با هربار فشار دادن توسط مشتری ها شمارهی نمایشگر مشتری یک عدد افزایش می یابد…

  • مقاله سیاستهای اصل 44 در رابطه با واگذاری بانكها به بخش خصوصی

    مقاله سیاستهای اصل 44 در رابطه با واگذاری بانكها به بخش خصوصی دانلود فایل مقاله سیاستهای اصل 44 در رابطه با واگذاری بانكها به بخش خصوصی فهرست: استفساریه جدید برای اجرای سیاست‌های اصل 44                                                سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی…

  • پایان نامه طراحی و پیاده سازی نرم افزار شبیه ساز عملكرد تراكتور با ویژوال بیسیك

    پایان نامه طراحی و پیاده سازی نرم افزار وب چت مبتنی بر آجاکس,شبیه ساز عملكرد تراكتور با ویژوال بیسیك,نرم افزار شبیه ساز عملكرد تراكتور دانلود فایل طراحی و پیاده سازی نرم افزار شبیه ساز عملكرد تراكتور با ویژوال بیسیك در…

  • آشنایی با رشته میکروب شناسی ( میکروبیولوژی )

    آشنایی با رشته میکروب شناسی ( میکروبیولوژی ),دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود مقاله آشنایی با رشته میکروب شناسی ( میکروبیولوژی ),دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود مقاله…

  • تحقیق مردم شناسی قوم بختیاری

    تحقیق مردم شناسی قوم بختیاری دانلود فایل تحقیق مردم شناسی قوم بختیاری  فهرست: تاریخ قوم بختیاری ویژگی‌های فرهنگی زبان مردم بختیاری اعیاد ملی و مذهبی موسیقی بومی منابع ////////////////////////////// بخشهایی از متن: تاریخ قوم بختیاری تاریخ بختیاری به قرن چهاردهم…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمال کاری (فصل 2)

    ادبیات تحقیق اهمال کاری,پیشینه پژوهش اهمال کاری,پیشینه تحقیق اهمال کاری,مبانی نظری اهمال کاری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمال کاری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهمال کاری (فصل 2),مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهمال کاری دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • پروژه جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد

    پروژه جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد دانلود فایل فهرست عنوان  : پروژه جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد                                           …

  • مقاله رضایت شغلی و آثار آن بر جامعه

    مقاله رضایت شغلی و آثار آن بر جامعه دانلود فایل [3]

  • ترجمه مقاله کنترل چراغ ترافیک (راهنمایی) در محیط های غیرثابت براساس یادگیری-Q چند عاملی

    ترجمه مقاله کنترل چراغ ترافیک (راهنمایی) در محیط های غیرثابت براساس یادگیری-Q چند عاملی دانلود فایل ترجمه مقاله کنترل چراغ ترافیک (راهنمایی) در محیط های غیرثابت براساس یادگیری-Q چند عاملی ( + به همراه متن اصلی انگلیسی مقاله ) 2011…

  • آموزش PLC

    آموزش PLC,بررسی آموزش PLC,پایان نامه آموزش PLC,پروژه آموزش PLC,تحقیق آموزش PLC دانلود فایل آموزش PLC قسمتی از متن: ساختار PLC 1-1-   PLC PLC      از عبارتProgrammable Logic Controller  به معنای كنترل كنندة منطقی قابل برنامه ریزی گرفته شده است. PLC كنترل…

  • گزارش کارآموزی عمران شرکت طوس عامر

    دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود گزارش کارآموزی عمران شرکت طوس عامر,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,گزارش کارآموزی عمران,گزارش کارآموزی عمران شرکت طوس عامر دانلود فایل فهرست مطالب 1.مقدمه…

  • تحقیق بررسی حساسیت کانتراست با افزایش سن در بیماران مراجعه کننده به کلینیک بینائی سنجی

    بررسی حساسیت کانتراست با افزایش سن در بیماران مراجعه کننده به کلینیک بینائی سنجی,تاثیر بیماریها و اختلالات,تاثیر کاتاراکت بر حساسیت کانتراست,تحقیق بررسی حساسیت کانتراست با افزایش سن در بیماران مراجعه کننده به کلینیک بینائی سنجی,تغییرات وابسته به سن در حساسیت…

  • بهینه سازی مصرف انرژی الكتریكی در كارگاههای صنعتی

    بهینه سازی مصرف انرژی الكتریكی در كارگاههای صنعتی دانلود فایل بهینه سازی مصرف انرژی الكتریكی در كارگاههای صنعتی مقدمه: اغلب دستگاهها و مصرف كنندگان الكتریكی برای انجام كار مفید نیازمند مقداری راكتیو برای مهیا كردن شرایط لازم برای كار هستند…

  • ادبیات نظری وپیشینه پژوهش ریسک مدیریت وسیستماتیک وانواع ان

    ادبیات نظری ریسک مدیریت وسیستماتیک وانواع ان,ادبیات نظری وپیشینه پژوهش,ادبیات نظری وپیشینه پژوهش ریسک مدیریت وسیستماتیک وانواع ان,پیشینه پژوهش ریسک مدیریت وسیستماتیک وانواع ان,ریسک مدیریت وسیستماتیک وانواع ان دانلود فایل ادبیات نظری وپیشینه پژوهش ریسک مدیریت وسیستماتیک وانواع ان جزئیات:…

  • گزارش كارآموزی (اداره حقوقی شهرداری)

    گزارش كارآموزی (اداره حقوقی شهرداری) دانلود فایل گزارش كارآموزی (اداره حقوقی شهرداری) مقدمه اداره حقوقی به لحاظ نیاز منطقه زیر نظرمستقیم شهردار تشكیل شده و در ارتباط تنگاتنگ با اداره حقوقی مركز فعالیت می‌نماید. بلحاظ كثرت دعاوی و شكایات مردم…

  • گزارش كارآموزی شرکت پارسا پلاستیک(PAPCO)

    PAPCO,پارسا پلاستیک,دانلود گزارش کارآموزی شرکت پارسا پلاستیک(PAPCO),شرکت,کاراموزی شرکت پارسا پلاستیک(PAPCO),کارورزی شرکت پارسا پلاستیک(PAPCO),گزارش كارآموزی شرکت پارسا پلاستیک(PAPCO),گزارش کاراموزی شرکت پارسا پلاستیک(PAPCO) دانلود فایل گزارش كارآموزی شرکت پارسا پلاستیک(PAPCO)در 54 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست                                          صفحه                                       بخش اول : آشنایی با…

  • پروژه تکمیلی ساختمان

    پروژه تکمیلی ساختمان دانلود فایل پروژه تکمیلی ساختمان فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه فصل دوم: تخریب                                                                    رعایت اصول ایمنی در تخریب                                        فصل سوم: تجهیز كارگاه                                                           انبار كردن سیمان                                                       پیاده كردن نقشه                                                          پی كنی                                                                    كرسی چینی                                                              نحوه كرسی چینی یا…

  • ترجمه مقاله یک سیستم خبره فازی – عصبی برای تشخیص

    ترجمه مقاله یک سیستم خبره فازی – عصبی برای تشخیص,د,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود ترجمه مقاله یک سیستم خبره فازی – عصبی برای تشخیص,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کار…